Skuteczna promocja dzięki stojakom na ulotki

 

Firma, której właściciele i pracownicy, chcą pozyskać nowych klientów, musi być zawsze przygotowana na to, że ktoś zechce zainteresować się jej ofertą. Z pomocą przychodzi w takim przypadku dobrze zarządzana strona internetowa, obecność w mediach społecznościowych, a także… ulotki i katalogi firmowe.

Obecność tych ostatnich potrafi zaskakiwać zwłaszcza, jeśli mamy do czynienia z osobami, które nie są zaznajomione z tajnikami marketingu. Co jednak szczególnie interesujące, sami koordynatorzy kampanii promocyjnych zaskoczeni nie są. Już od dawna mają świadomość tego, że druki ulotne i katalogi firmowe są ważnym elementem wykorzystywanym w budowie wizerunku. Wiedzą też, jak ważna jest ich odpowiednia prezentacja. W tym ostatnim przypadku znakomicie sprawdzają się stojaki na ulotki i katalogi firmowe.

Gdzie stojaki znajdują zastosowanie?

Wybór stojaków na ulotki może imponować. W sklepach zajmujących się ich dystrybucją możemy znaleźć zarówno proste produkty, które nie rzucają się w oczy, jak i rozwiązania znacznie bardziej rozbudowane. Sama imponująca liczba stojaków nie powinna jednak zaskakiwać, jeśli weźmie się pod uwagę to, jak wiele zastosowań można dziś dla nich znaleźć. Warto wspomnieć przecież choćby o imprezach branżowych, targach, spotkaniach firmowych i konferencjach, a więc wszystkich tych wydarzeniach, w czasie których firma może się zaprezentować. Na imprezach tych często nie ma czasu na szczegółowe zapoznawanie ich uczestników z ofertą i podkreślanie, z jakiej jakości produktami mamy do czynienia. Dzięki stojakom na ulotki oraz rozwiązaniom takim, jak stojaki na katalogi firmowe można jednak przekazać szereg wartościowych informacji tym uczestnikom, którzy są tym zainteresowani. Często zwraca się uwagę na to, że ulotki są skuteczne przede wszystkim wtedy, gdy trafiają do bardzo konkretnej grupy adresatów. Dzięki stojakom jest to możliwe, a promocja nie tylko przynosi oczekiwane rezultaty, ale również nie może być uznana za nachalną.

Nie tylko poza firmą

Warto zwrócić uwagę i na to, że choć przyzwyczailiśmy się do stojaków na ulotki poza firmą, nie jest to wcale jedyne miejsce, w którym mogą się one pojawić. Także w siedzibie firmy jest dla nich miejsce nawet, jeśli działalność danego podmiotu nie wiąże się bezpośrednio z przyjmowaniem klientów. Dziś wiele firm nie decyduje się na własny budynek, ale na wynajmowanie pomieszczeń w prestiżowych lokalizacjach. Ma to i ten plus, że z nazwą i logo danego podmiotu zaznajamiają się również osoby, które w innych okolicznościach nie miałyby z nim do czynienia.

Oczywiście, zainteresowanie taką firmą jest zwykle pobieżne i ogranicza się jedynie do zapamiętania jej nazwy. Raz na jakiś czas może jednak pojawić się osoba, która będzie chciała wiedzieć więcej. Stojaki na ulotki nie należą do inwestycji, które mogłyby zrujnować firmowy budżet, a okazuje się, że mogą nieść za sobą szereg nieoczekiwanych korzyści. To właśnie z nich przypadkowa osoba przechodząca obok firmy może dowiedzieć się, jaki jest jej profil, oferta i możliwości. Oczywiście, sam stojak nie będzie w takim wypadku wystarczający. Duże znaczenie ma także jakość samej ulotki, dziś jednak jej profesjonalnemu przygotowaniu poświęca się coraz więcej uwagi.

Jak wybierać odpowiedni stojak na ulotki?

Wielkość stojaka i jego kolorystyka powinna odpowiadać przede wszystkim osobie odpowiedzialnej za organizację przestrzeni. Nie ma żadnych wytycznych mówiących o tym, że jedne rozwiązania będą bardziej, inne zaś mniej pożądane. Pamiętać należy jedynie o tym, że znakiem rozpoznawczym stojaków musi być ich wysoka jakość.