Słupki informacyjne. Jak skutecznie informować o szczegółach produktu?

 

Informacja jest na wagę złota, w każdej sytuacji, a w szczególności w sferze sprzedażowej. W dużych sklepach czy w salonach trudno zapewnić każdemu potencjalnemu klientowi indywidualnego doradcę, który będzie odpowiadał na wszelkie pytania dotyczące specyfikacji poszczególnych produktów. Dlatego rolę tę odgrywają słupki informacyjne i stojaki. 

Prostota forma przekazu

W zależności od modelu, stojaki i słupki reklamowe pozwalają na prezentowanie różnej objętości danych. Mają formę słupka, na którym umieszczana jest tablica informacyjna. Charakteryzuje je stabilna konstrukcja, a ich niska waga powoduje, że można je przestawiać w dowolne miejsce, w zależności od zmieniających się potrzeb. Mogą być wykonane z eliptycznego profilu zamkniętego ze stopu aluminium lub też ze stopu aluminium połączonego z płytą meblową lub rury stalowej chromowanej bądź też czasami na ich konstrukcję składa się drabinka stalowa, którą lakieruje się proszkowo, dla zabezpieczenia przed szkodliwym działaniem wilgoci. W każdym przypadku słupki informacyjne połączone są z wystawienniczą ramką lub tablicą OWZ, w dowolnie wybranym formacie - A1, A4, A3. Można również stosować na profilach słupków ramki czy tablice, ekrany plakatowe lub półki z płyty lub tworzywa, aby zamieścić na nich pożądane informacje, w konkretnej, wybranej formie. 

Gdzie wykorzystuje się słupki informacyjne?

Stojaki informacyjne, podobnie jak słupki informacyjne, są prostym sposobem na przekazanie dowolnych informacji o produkcie lub eksponacie. Mogą być stosowane w wielu różnych miejscach.  Dlatego wykorzystuje się je zarówno w sklepach, jak i na przykład w muzeach czy w salonach motoryzacyjnych.  Bardzo często stojak z danymi technicznymi stoi przy samochodach w salonach dealerskich, ale też stojaki tego typu mogą ułatwiać prezentowanie danych firmy lub jej produktów na targach i eventach. Czasem stojak informacyjny przekształcany jest na stojak powitalny, albo słupek wskazujący kierunek ruchu w hotelu czy w dużym obiekcie wystawienniczym. Słowem, słupki i stojaki informacyjne mają liczne zastosowania, a ich tani koszt nabycia sprawia, że wiele firm może sobie pozwolić na taką formę reklamy w swoich firmach. Klient od razu otrzymuje przy interesującym go produkcie wszystkie informacje na jego temat, bez konieczności szukania sprzedawcy, który mógłby mu to przekazać słownie.