Stojaki na plakaty i banery – reklama i bezpieczeństwo

 

Chociaż w tej chwili każda firma reklamuje się głównie w telewizji i w internecie, roli jaką pełni reklama na żywo nie wolno bagatelizować. Istnieją bowiem takie miejsca, gdzie to właśnie ten typ reklamy sprawdzi się najbardziej, ponieważ od razu przyciągnie klientów bezpośrednio do danej firmy czy oferty. Z pewnością pomogą w tym wyraźnie odpowiednie stojaki reklamowe – przeznaczone do prezentacji nowych informacji, asortymentu czy najnowszej oferty. Do czego dokładnie takie stojaki mogą posłużyć, jak odpowiednio je wykorzystać i gdzie najlepiej się sprawdzą? Co i kiedy warto kupić?

Stojaki na plakaty informacyjne

Stojaki na plakaty sprawdzają się znakomicie, kiedy przychodzi do przekazywania informacji – można w nich umieścić dowolny plakat, dotyczący na przykład jakiegoś wykładu, spotkania czy konferencji. W ten sposób mogą zostać ustawione czy to przed wejściem do konkretnej sali konferencyjnej, czy też na przykład w holu, albo przed wejściem do firmy. Przekazywane mogą być różne informacje – na przykład, że dany wykład odbędzie się w gabinecie numer 104 i że ów gabinet znajduje się na 3 piętrze. Informacyjne plakaty umieszczone w podobnych stojakach to również nieodłączna część różnych punktów gastronomicznych. Umieszcza się w nich menu, dzięki czemu potencjalni klienci mogą od razu sprawdzić, czy w restauracji lub kawiarni znajdą dla siebie coś odpowiedniego oraz czy ceny im odpowiadają. Wymienione produkty mają liczne zastosowania - dlatego też sprawdzą się w wielu przedsiębiorstwach i w wielu branżach. Mogą wskazywać drogę, opowiadać o najnowszej ofercie, wymieniać menu... - w zależności od potrzeb. W każdej firmie sprawdzą się na przykład modele drabinkowe czy przypominające sztalugę. Warto mieć na uwadze, że jeden stojak może posiadać więcej niż 1 plakat - są i takie modele jak na przykład STA-3 z aż 3 tablicami na plakaty.

Stojaki na banery reklamowe

Stojaki sprawdzą się również jako reklama – w końcu zwracają uwagę, więc przechodząc obok można nawet odruchowo rzucić na nie okiem. Jeśli będzie na nich coś przyciągającego – na przykład informacja o atrakcyjnym kredycie, albo promocji na kosmetyki – przechodzień może wstąpić do takiego banku czy drogerii. Takich sytuacji jest naprawdę wiele, dlatego też na ulicach i w galeriach można znaleźć naprawdę wiele stojaków z reklamami. Często znajduje się ich kilka na terenie jakiegoś sklepu, informując o zniżkach, ale ustawiane są również przed wejściem.

Zalety stojaków informacyjnych i reklamowych

Dlaczego warto korzystać ze stojaków reklamowych i informacyjnych? Ponieważ pozwalają w ładny sposób zaprezentować swoją ofertę lub poinformować o czymś ważnym. W dodatku są naprawdę łatwe do przygotowania – zarówno sam ich montaż jak i demontowanie jest naprawdę proste i każdy jest w stanie sobie z tym poradzić. Znajdujący się wewnątrz plakat jest chroniony, więc nie zniszczy się w czasie złej pogody – nadal będzie spełniał należycie swoje zadanie. Takie stojaki pozwalają również na szybką zmianę ustawienia czy konfiguracji. Są produktami wielokrotnego użytku, zatem stanowią inwestycję na lata. Jest jeszcze jedna dodatkowa zaleta – pozwalają odgrodzić tłum od na przykład ważnej wystawy czy innego, istotnego obiektu. W ciasnych pomieszczeniach pozwalają również wskazać wielu ludziom trasę, po której należy się poruszać. Stojaki tego rodzaju to tak zwane cafe baner, które jednocześnie informują o ofercie i zabezpieczają. Stosowane są często w gastronomii i w trakcie różnego rodzaju wystaw. CF1G, CF-RP z systemem roll up czy model CF1 bez grafiki - to produkty tego typu, w które warto zainwestować.