Ulotki mogą przyciągnąć uwagę w sposób, w jaki marketing cyfrowy, taki jak tweety i e-maile. Współcześnie są jednym z najpopularniejszych narzędzi reklamowych wykorzystywanych jednakowo przez wielkie przedsiębiorstwa jak też małe, jednoosobowe firmy. Ich skuteczne zastosowanie jest możliwe, jeśli zostaną one odpowiednio wyeksponowane, a idealnym sposobem są tutaj ekologiczne stojaki na ulotki.
Ulotka to produkt papierowy, zwykle w formacie A5, na którym umieszcza się informacje o promowanym produkcie, usłudze, specjalnych promocjach lub rabatach. Zazwyczaj ulotki mają również chwytliwe kolorowe obrazy, logo firmy, znaki firmowe itp. Ulotki mogą mieć różnorodne formy i treści, w zależności od życzeń przedsiębiorcy i specjalizacji konkretnej organizacji, firmy lub punktu sprzedaży. Takie materiały promocyjne z reguły są przekazywane przechodniom lub prezentowane na specjalnych stojakach reklamowych. To narzędzie reklamowe ma wiele ważnych zalet, między innymi:
Równie ważny co sam wygląd ulotki jest sposób jej prezentacji. W tym celu proponujemy skorzystać ze stojaków, które zostały wykonane z drewna bambusowego. Drewniane stojaki na ulotki wpisują się w obowiązujący trend biznesowy, gdzie duży nacisk kładzie się na korzystanie z ekologicznych produktów, które można łatwo zutylizować lub przetworzyć. Stojak na ulotki z drewna bambusowego doskonale wpisuje się w ten trend. Sugeruje, że firma jest nowoczesna i nie wykorzystuje plastiku, który jest główną przyczyną zanieczyszczenia ziemi. Jednocześnie drewno bambusowe zachowuje te same właściwości, co inne – sztuczne materiały. Jest niezwykle wytrzymałe, a jednocześnie estetyczne. Tego typu stojaki przyciągają uwagę osób trzecich i pozwalają wyróżnić się danej firmie na tle konkurencji. Stojaki wykonane z bambusa są produkowane w wielu odmianach i modelach, tak aby można je było dostosować do indywidualnych potrzeb i możliwości danej firmy. Do dyspozycji użytkowników są stojaki przeznaczone na pojedyncze ulotki, jak też modele doskonale sprawdzające się do wielokrotnej prezentacji, jako podstawa do wyeksponowania menu czy funkcjonujące w roli drogowskazu.