Producent stojaków reklamowych – jak wybrać i o czym pamiętać?

 

Stojaki reklamowe to niedroga, a przy tym bardzo skuteczna forma reklamy, pozwalająca dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów i zainteresować ich produktem. Aby spełniły one jednak swą funkcję promocyjną, powinny zostać starannie zaprojektowane i wykonane. Na co zwrócić uwagę, wybierając producenta stojaków reklamowych? Wskazówki znajdziesz w poniższym artykule.

Co to są stojaki reklamowe?

Zanim jednak podpowiemy, czym powinien charakteryzować się najlepszy producent stojaków reklamowych, wyjaśnijmy, czym są stojaki reklamowe. Otóż popularne standy to rodzaj reklamy wewnętrznej i zewnętrznej służącej wyeksponowaniu konkretnych produktów. Nie posiadają ściśle określonych wymiarów bądź wyglądu, co pozwala na personalizację reklamy, dopasowanie jej do indywidualnych potrzeb firmy, a także na wybór innowacyjnych rozwiązań. Standy wykonywane są z różnych materiałów, m.in. kartonu, szkła, drewna, polipropylenu czy metalu.

Polecany producent stojaki reklamowe – czyli jaki?

Jeśli chodzi o stojaki reklamowe, producent powinien wyróżniać się przede wszystkim bogatym doświadczeniem. Konkurencja w branży reklamowej jest spora, tym bardziej warto więc zaufać marce z wieloletnią obecnością na rynku, która nie zawiedzie swojego klienta. Na przykład, nasza firma działa w branży już od 40 lat! Przez ten czas zrealizowaliśmy dla klientów tysiące zleceń na reklamowe stojaki i słupki odgradzające. Jako producent możemy się poszczycić rozbudowanym portfolio oraz szerokim gronem zadowolonych, stałych klientów, którzy chętnie do nas wracają, aby zamówić kolejne produkty. Tak bogate doświadczenie pozwala nam na wykonanie najróżniejszych, również skomplikowanych projektów, których nie są w stanie podjąć się inne firmy.

Na co jeszcze zwrócić uwagę, wybierając firmę, która wykona stojaki reklamowe? Producent powinien oferować szeroki zakres usług. Co istotne, realizacja wszystkich prac musi być podparta odpowiednim portfolio. Nasza firma zapewnia korzystną i najbardziej kompletną ofertę w kraju. Realizujemy nawet najbardziej nietypowe formy reklamy na indywidualne zamówienie klienta. Co istotne, możemy zagwarantować najwyższą jakość i nowoczesny wygląd standów reklamowych, co daje pewność, że klient otrzyma to, czego potrzebuje.

Cena realizacji to kolejny aspekt, który trzeba wziąć pod uwagę, zamawiając stojaki reklamowe albo słupki odgradzające. Producent, jako firma realizująca zamówienie bezpośrednio, bez podmiotów pośredniczących, może zapewnić najlepsze ceny. Pamiętaj jednak o tym, że wysoka jakość usług zwykle idzie w parze z kosztem – dobra praca fachowców po prostu kosztuje. Dlatego przypadek, kiedy dana firma oferuje zbyt niskie wyceny jak na stawki rynkowe, powinien zapalić Ci w głowie przysłowiową „czerwoną lampkę”. To może bowiem oznaczać, że firma wykorzystuje najgorsze, najtańsze materiały i pracuje na starym sprzęcie, co przełoży się na jakość wykonanych wyrobów reklamowych. Jakie stawki zatem powinien oferować producent? Stojaki reklamowe najprostszego rodzaju to wydatek rozpoczynający się zwykle od ok. 200-300 zł netto za sztukę.