Zaprezentuj swoją firmę

 

Dobra reklama to podstawa sprawnej działalności firmy. W tej chwili – kiedy wszyscy reklamują się na wszelkie sposoby – nie można zostawać w tyle i należy nadążać za konkurencją. Inaczej niestety odnotuje się straty, ponieważ klienci nie zostaną poinformowani o nowych promocjach, atrakcyjnych cenach, albo wyprzedaży – i po prostu się w danej firmie nie zjawią. Nie chodzi jednak o to, żeby reklamować się byle jak i byle gdzie – potrzebna jest właściwa reklama, która będzie dobrze widoczna i która trafi do konkretnych grup odbiorców. Istnieją różne rodzaje reklam i z pewnością kampanie reklamowe należy prowadzić w kilku źródłach przekazu jednocześnie, ponieważ to najskuteczniejsze. Sporą siłą przekazu odznaczają się reklamy zewnętrzne – w formie tablic czy stojaków z ulotkami. Dlaczego warto z nich skorzystać?

Stojaki na ulotki

Mało kto wychodzi ze sklepu – czy to spożywczego, czy też kosmetycznego – bez stosownej ulotki w ręce. Przeważnie bierzemy je ze sobą, żeby sprawdzić jakie jeszcze promocje na nas czekają i do kiedy. Są też i tacy, którzy sięgają po podobne gazetki reklamowe wchodząc do sklepu, żeby od razu sprawdzić co jeszcze warto kupić. Na tym przykładzie najlepiej widać jak skuteczne są nadal wszelkie ulotki i foldery – ale nie te wręczane czasem usilnie do ręki, lecz te, po które klient sam sięgnie. Wybiorą je tylko ci, którzy naprawdę są zainteresowani – stosowne reklamy trafiają zatem do tej grupy klientów, do której powinny. W świecie, w którym reklamy stają się coraz bardziej nachalne, taka reklama jest miłą odmianą – co procentuje!

Istnieją różne rodzaje stojaków na ulotki, które można wybrać – z tabliczką, z podwójnymi kieszeniami, na ulotki A4, na prospekty i wiele innych. Wszystkie są do siebie nieco podobne, ale w szczegółach znacznie się od siebie różnią. Można zdecydować się nawet na stojaczek z ramką, przeznaczony do umieszczenia w nim jednego plakatu reklamowego. Będzie informował o ofercie czy promocji, mimo że klienci nie będą mogli ze sobą zabrać ulotki.

Stojaki na plakaty

Skuteczną reklamą mogą być również plakaty informacyjne, na których w jakiś przyciągający uwagę sposób będzie się informowało o przecenach, najnowszej ofercie, albo jakichś ważnych zmianach. Tego rodzaju produkty sprawdzają się w miejscach użyteczności publicznej, jak banki, urzędy, muzea czy kina. Taka metoda reklamowa jest bardzo elegancka – tym bardziej jeśli wybierze się odpowiedni rodzaj stojaka na plakaty. Potykacze reklamowe i proste w obsłudze ramki pozwalają zaprezentować ofertę w sposób widoczny dla przechodniów, a jednocześnie bezpieczny. Zerknie ten, kto ma ochotę – a sama reklama umieszczona jest wewnątrz i odgrodzona od szkodliwych czynników zewnętrznych. Może zachęcać do skorzystania z oferty nawet w trakcie deszczu!